maandag 24 januari 2011

Beauchamp Park

Wanneer ik met Floor naar het uitlaatveldje loop, kom ik langs het park met deze betonnen beeldengroep. Het is onderdeel van het kinder speel gedeelte. Het is er altijd erg druk. Niet alleen nu in de vakantieperiode, maar ook na schooltijd en in het weekend. Hieronder een close up van het beeld midden achter. Kinderen kunnen er heel lekker tegenaan zitten.

Nog even een leuke anekdote wat me bij dit park gebeurde.
Nog niet zolang geleden heb ik een andere telefoon gekregen. Als sms signaal had ik 'telegrafie' ingesteld. Met name 's nachts schrok ik geweldig van dat geluid. (er zijn mensen die sms-en op tijden dat wij slapen). Ik heb dus maar een ander signaal ingesteld. Te weten 'Sherwood Forest'.
Nu komt het: Liep ik op een morgen langs het park. Er speelden een heleboel kinderen. Hoorde ik opeens een hoorn signaal. Ik dacht: wat leuk, zijn ze riddertje aan het spelen met al die kinderen. Nog een keer klonk het geluidje. Toen kreeg ik in de gaten dat het mijn telefoon was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten