woensdag 27 juli 2011

Red Back Spider

Daar is die dan. The Red Back Spider is Australia's most well know deadly spider. En waar zat die dan! Gewoon onder de vuilcontainer. Wat doe je dan onder de vuilcontainer zul je je afvragen. Op zoek naar spinnen. Nee, echt niet. Ik had de container even omgespoeld en had hem op de kop gezet om het water eruit te laten lopen. Ik pakte de container al voorzichtig bij de rand. Zal het de volgende keer nog voorzichter doen. Het is maar een klein beestje. Nauwelijks een centimeter (inclusief pootjes).

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je em herkende. Ik ken dit beestje alleen van Discovery en zo op tv vind ik dichtbij genoeg. Wat een mooie beelden van Uluru en de vogels in de tuin. Volgens mij zie je veelo bijzondere dingen. Fijne week met hopelijk nog meer lekker lenteweer. Co en ik hebben nog een laatste weekje vrij. Met onze trouwdag en as zondag de boekenmarkt.
    Hartelijke groeten Ka

    BeantwoordenVerwijderen