zaterdag 1 oktober 2011

Nuttige handwerken

Dat stond vroeger altijd op je rapport. Heb heel wat dingen vroeger op school gebreid, geborduurd en gehaakt. Ook nu weer ben ik regelmatig met iets bezig. Een pakket dat ik voor ons vertrek nog gekocht heb, is nu pas uit de doos gekomen. Nadat ik de gebruiksaanwijzing had door gelezen heb ik het eerst maar weer opgeborgen. Schrok van alle stappen die er genomen moesten worden om Pooh Beer te maken.
Maar bij een regenachtig weekend toch maar weer tevoorschijn gehaald. Na verloop van tijd had ik de smaak te pakken. De patronen met behulp van smyrna op het stramien aangebracht. Na vele uren was die stap genomen. Dit moet het nog worden (zie foto hieronder).
Deze week begonnen met het uitknippen en in elkaar zetten van alle onderdelen. En kijk, het hoofd begint al vorm te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten