dinsdag 19 april 2011

Oud Amsterdam

Je kunt hier geweldig uit eten. Heb ik al eens eerder vermeld. Niet alleen 's avonds, ook voor de lunch hebben ze heerlijke dingen. Wanneer ik dat iedere dag zou doen groei ik dicht. (na Amerika leven hier de meeste dikke mensen) En een broodje kaas is ook erg lekker. Mits je het goede brood en de juiste kaas hebt. Laten we die nou hebben gevonden. In Chatswood Chase zit een Italiaan met geweldig brood, geweldige vleeswaren en ..................,
echte Hollandse kaas, Oud Amsterdam.
Ze weten inmiddels dat wanneer ik kom, ik een fatsoenlijk stukje wil en niet een piep klein plakje voor wat blokjes. Laatst was de kaas bijna op en de eigenaar wist niet meer waar hij het besteld had. Maar gelukkig, de voorraad is weer aangevuld. Best lastig ook voor hun om te kopen. Zuivelproducten zijn erg lastig te importeren. (omgerekend, de kiloprijs is 44,00 euro's). Mijn moeder zou zeggen: Goud op de tong.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten