dinsdag 19 april 2011

Sweet live

Chatswood Chase, het grote winkelcentrum bij ons in de buurt, heeft om de zoveel weken een speciaal thema. Op verschillende plaatsen in het winkelcentrum kun je dat dan terugvinden.
Deze weken is het thema 'SWEET LIVE'. Vlak bij de zijingang is Nicole Andrijevic aan het werk. Zij maakt een tableau van kristalsuiker waar kleurtjes aan toe zijn gevoegd.
Hierboven een detail van het hart van het kunstwerk. Hieronder zie je haar aan het werk. Ze heeft er 4 dagen aan gewerkt. Met behulp van een theezeefje brengt ze de suiker aan op de grote vlakken. Een ijzeren trechtertje gebruikt ze voor de details. Ze gebruikt o.a. kleine poppetjes, bloempjes, glazen bollen, een Barbie paardje, een pompoen om het werk te verfraaien.

De foto hieronder heb ik op de laatste dag genomen. Ze moet volgens mij alleen nog de rand afwerken. Voor de zekerheid neem ik mijn fototoestel morgen ook weer mee. Zijn er dan nog grote veranderingen, dan plaats ik nog wel een foto.


Over een paar dagen wordt alles weer bij elkaar geveegd. Zonde, maar ze weet het. Zal met al haar creaties wel gebeuren. Net als met ijs- en zandsculpturen. Alleen de foto's blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten