zondag 30 december 2012

Geweldig toch!

Ik zag dat ik deze foto nog niet had geplaatst. Zeker de moeite waard.
Tijdens het duiken ging er ook een fotograaf mee naar beneden. Vooraf vertelde hij hoe hij tewerk zou gaan. Hij was namelijk dikke vriendjes met deze bultkoppapegaaivis (volgens mij), ook wel Elvis genoemd door zijn kuif. Hij dirigeerde hem zonder problemen naar de ideale fotopositie. Zonder te voeren overigens. Hij was best groot, zeker 50 tot 60 cm lang.
Op de weg terug naar het vaste land had hij al zijn foto's klein afgedrukt (10 bij 10 cm) en kon je ze bestellen. Wij vonden onszelf niet terug op de foto's. Jammer maar helaas.  
Even later kwam ik benedendeks waar de foto's ook op een televisie voorbij kwamen. Toen zag ik deze foto waar ik wel goed op stond. Terug naar de kleine beeldjes om het juiste nummer te vinden. Zelfs met een vergrootglas was het niet zo eenvoudig. (dit is een foto van een foto, ik heb hem namelijk nog niet digitaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten