woensdag 5 december 2012

Ian Thorpe

Via Facebook kwam ik er achter dat Ian Thorpe dinsdag 4 dec in de ABC bookshop zou zijn om zijn boek en/of DVD te signeren. Ik ben altijd al een groot bewonderaar van deze geweldige zwemmer geweest. Ik heb o.a. zijn comeback met veel interesse gevolgd. Helaas heeft hij zijn doel, meedoen aan de Olympische Spelen van Londen, niet gehaald.
Om hem nu persoonlijk te kunnen ontmoet kon ik dus niet voorbij laten gaan. Ik heb eerst zijn boek gekocht en daarna laten signeren. Maar ik wilde natuurlijk ook een foto van hem. Het liefst een van ons samen. Had al een eigen plan bedacht hoe ik dat zou kunnen realiseren. Ik heb mijn plannetje niet hoeven te gebruiken. Zijn manager ?????? stond erbij. Hij heeft met mijn telefoon een leuke foto gemaakt. De foto staat wel op FB.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten