vrijdag 7 juni 2013

Je ziet toch weer andere dingen

Afgelopen donderdagmiddag een eind gewandeld. Wel op een bekende plek, maar toch weer andere dingen gezien.
 Door het rustige water weerspiegelde de aan de overkant liggende heuvel erg mooi in het water. Op dat moment alweer spijt dat ik alleen mij kleine cameraatje bij me had.
 Het was erg vochtig in het bos. Volop varens. Ook deze. Deze had ik nog niet eerder gezien
En zie hier het voorzichtige begin van een hertshoorn op een stam. De groei van deze plant gaat volgens mij niet ten koste van de boom.
Een eindje verop zagen we volgens ons de vlierbes of zou het toch een andere struik zijn.
Bij het mangrovedeel aangekomen zagen we van alles wegschieten de grond in. Heel voorzichtig een ander deel benaderd en toen zagen we ze, kleine krabbetjes. Vergroot de foto maar. De oranje scharen zijn dan wel te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten