vrijdag 26 juli 2013

Ball Head Bay

Onderstaande foto's zijn niet die beelden geworden die ik graag had willen laten zien. Ze zijn genomen vanuit een rijdende trein. Eerst reed die nog langzaam, bijna stapvoets, dat moet lukken dacht ik. Maar bij een van de mooiste uitzichten vanuit de trein op de binnenstad ging de trein opeens harder rijden.
Dit punt zal ik nooit vergeten. Ergens tussen station Waverton en Wollstonecraft heb je zo'n mooie blik op de binnenstad. De aller eerste keer dat ik de trein richting de binnenstad nam en dit zag, vergeet ik nooit meer. Ook nu zorg ik er altijd voor dat ik aan de goede kant in de trein zit en natuurlijk boven (alle treinen zijn dubbeldekkers).
Aan streetviewbeelden heb je ook niets. Het uitzicht wordt je ontnomen door de struiken die er langs de kant staan.
Wanneer je de eerste foto vergroot zie je rechts van het midden, voor het donker gekleurde gebouw de toren met de Time Ball uit een van de eerdere berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten