donderdag 18 juli 2013

Ik ben verliefd ????????

Nee, schrik maar niet! Ik ben verliefd geworden op deze schitterende glad-in-lood ramen. Sommige oude huizen hebben prachtige ramen. Althans wij vinden ze prachtig.Tijdens het wandelen met Floor heb ik er inmiddels al een heleboel gespot.
Dit raam zag ik bij een huis hier heel dichtbij, aan de overkant van de straat. Volgens mij woont er op dit moment niemand. Ik kon dus rustig een paar foto's nemen. Ik vind het namelijk wel een beetje raar om zomaar voor een huis te gaan staan en foto's te nemen.
Toch maar even inzoomen op de middelste bloem. De kleuren zijn zo mooi. Wanneer je nieuw glas-in-lood ziet dan zijn de kleuren veel feller/harder.
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Op een van de ochtendwandelingen toch de camera meegenomen. Mijn schroom overwonnen en wat heel mooi ramen gefotografeerd. Inmiddels heb ik alweer wat mooie gezien. Er zullen dus nog wel wat berichten over de ramen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten