dinsdag 1 oktober 2013

Helaas, komkommertijd

Ik heb op dit moment weinig bijzonders te melden. Een leuke activiteit ging helaas niet door. Google bestaat 15 jaar. Ter gelegenheid daarvan hadden ze de meest uiteenlopende actitviteiten rondom het getal 15 georganiseerd. Een daarvan was dat er 15 verschillende Australische dieren aanwezig zouden zijn. Ik was door een van onze kennissen uitgenodigd. Erg leuk. Camera mee. Tijdens onze treinreis richting de binnenstad kregen we een sms-je dat het niet toegankelijk was voor familieleden en kennissen. Wel een rondleiding en lunch in het Google gebouw gehad. Was ook erg leuk.

Ondanks de blogkomkommertijd zit ik niet stil. Op de site van een handwerkzaak viel mijn oog op een leuke Noorse muts. Was het proberen waard. Toen ik de wol ging kopen lieten ze me nog een ander, bijna gelijke zien. Die vond ik toch iets mooier dan het afgedrukte mutsje. Foto gemaakt en delen ervan met het bestaande patroon gecombineerd.
Zie hier het resultaat. Een nadeel, ik draag nooit een muts. Maar geen nood, er heeft zich al iemand gemeld. De tweede is ook al bijna af. Ze gaan gezellig samen met de post richting Nederland.
Deze kleurcombinatie is erg mooi, maar ik ga toch ook andere kleuren gebruiken. Al moet het witte deel wel wit blijven denk ik.

Volgende week heb ik waarschijnlijk wel weer nieuw fotomateriaal. Er staat een heel groot evenement op stapel. De Navy bestaat namelijk 100 jaar. Dit wordt groots gevierd. Er zijn al vele (zeil)schepen onderweg naar Sydney. Ook vanuit Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten