dinsdag 15 oktober 2013

Slakkeninvasie

Elke maand is er eigenlijk wel wat bijzonders in de CBD. Soms is het maar voor een dag en dan lezen we het vaak achteraf in de krant.  Er zijn soms dingen bij die ik graag had willen zien. Jammer in dat geval.
Over deze 'slakkeninvasie' had ik al wat gelezen in een van de wekelijkse huis-aan-huis blaadjes. Ze zouden een maand blijven staan. Voldoende tijd om dus een keer naar de stad te gaan voor wat foto's. Peter had op dat moment onderstaande blauwe al gesignaleerd op weg naar zijn werk.
Het was best lastig om foto's te nemen zonder publiek erbij, al kan het met ook best leuk zijn om een en ander op afstand te aanschouwen. Onderstaand echtpaar vond het best lastig om een passende pose aan te nemen. Dan maar gewoon zo.
Ik wist waar de slakken zich ongeveer moesten bevinden. In totaal staan er 24 in de binnenstad. Het leuke is dat ik op deze manier weer op plekken ben gekomen waar ik nog niet eerder geweest was.
Met name hier bij Martins Place heb ik nog een bijzondere/leuke ontdekking gedaan, maar dat bewaar ik voor een later bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten