vrijdag 18 oktober 2013

Sunrise (ontbijt t.v)

In het verleden keek ik nog wel eens naar het ochtendprogramma van tv 7. Ik verbaasde me altijd over de beelden die je op onderstaande foto op de achtergrond ziet. Dat zijn beelden van de mensen die buiten staan en wel heel graag even op tv willen. Toch eens kijken waar dat is.
Het zou in Sydney moeten zijn, Martins Place. De afsluiting van het programma vindt ook altijd buiten plaats. Weer of geen weer. Ik heb het plekje nooit kunnen vinden. Is de studio toch in Melbourne dacht ik.
Maar tijdens mijn 'slakkentocht' zag ik dat Martins Place toch wel een beetje groter was dan gedacht. En ja hoor, daar is de studio van tv 7.
Althans van het programma Sunrise.
En kijk daar, bij deze glazen pui staan de mensen die zo graag even op tv willen komen. Die witte rechthoek is de tv waarin ze zichzelf kunnen aanschouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten