zaterdag 13 oktober 2012

Een plant in een tuin

Mijn fotocursus van afgelopen week is vanwege het slechte weer verzet naar een latere datum. Helaas, maar gaandeweg de dag bleek het een terechte beslissing. Het regende vaak en het was ontzettend koud. Later in het nieuws hoorden en zagen we dat het in Katoomba (Blue Mountains) geweldig gesneeuwd had. Op de Telegraaf App zag ik 's avonds nog een filmpje van kangoeroes in de sneeuw.
Waarom toch helaas, ik wilde met name meer weten over het zogenaamde macro fotograferen. Dit om de afzonderlijke bloemen nog beter vast te leggen. Met name in deze tijd zou dat erg goed van pas komen. Alles staat of komt nu volop in bloei. Ik blijf voorlopig foto's maken op 'mijn' manier.
Deze plant staat bij iemand in de tuin. Op de middelste foto is ook nog een bloem in knop te zien, dat kleine bruine bolletje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten