dinsdag 23 oktober 2012

Petbarn


Om de zoveel weken ga ik of gaan we naar Petbarn. Dat is een grote zaak voor huisdierbenodigdheden. We kopen dan meestal een grote voorraad brokken, kluifjes, kauwbotjes en poepzakje. Ook andere spullen als manden, riemen, shampoos ed zijn er alle soorten, maten, geuren en kleuren. Ik zal alle luxe snufjes die er liggen maar niet noemen. En het rek met hondenkleding slaan we ook maar over. Echt waar, in een warm land als dit dragen de hondjes jasjes. 
Ik heb al wel een genoemd dat Floor (de grote Zwitser) een onbekend ras is hier. Peter heeft nog helemaal niets kunnen vinden op internet over dit ras in Australie. Wat schetst onze verbazing: op een informatie/reclamebord bij Petbarn staat de grote Zwitser afgebeeld.
Even een fotootje gemaakt van een pak hondenvlees wat bij Petbarn in de koeling ligt, roo-mince of wel kangoeroegehakt. We hebben het nog niet voor Floor gekocht. Als ik dit zie weet ik ook waarom veel mensen vragen hoeveel die wel niet eet, wat dat wel niet kost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten