dinsdag 9 oktober 2012

Langs de oever

Dit bericht had eigenlijk na het volgende geplaatst. Had de foto's alvast geselecteerd en opgeslagen. Ik doe later wel de tekst. Maar nadat ik de tekst gezet had, werd het bericht boven de andere geplaatst. Weer wat geleerd. Eerst het bericht dan maar gewoon zonder tekst publiceren en daarna maar gaan bewerken. Dan blijft het gewoon in de goede volgorde staan.

Langs de oever van Bantry Bay nog een stukje gewandeld. Met laag water kon je nog een heel eind komen.
Ik ben vanaf dit punt (foto hieronder) naar de tweede rotspunt gelopen. Daar om de hoek kijkend zag ik bovenstaande inham. Ik had nog veel verder kunnen lopen, maar het water kwam alweer op.
Tijdens deze wandeling leuke dingetjes gezien. Zoals b.v. deze piep kleine schelpen.
Heel wat resten van schelpdieren. Ik denk een soort mossel. Wanneer je onderstaande foto vergroot zul je ook de kleine  uitlopers zien van planten.
Halverwege de wandeling een foto richting de steiger genomen waarvan de tweede foto van dit bericht genomen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten