woensdag 21 november 2012

Een probleem

Wil ik een nieuw bericht plaatsen met foto's, kan het niet. Een bericht alleen kan blijkbaar wel (kom er zo wel achter of het geplaatst wordt), maar dan wel zonder foto's. Ik zit aan mijn limiet kwam in beeld. Vanavond maar even overleggen met de achterban. Hoe nu verder. Het meest logisch lijkt me om de oudste berichten te verwijderen. Het was dus niet zo'n slecht plan om ze elders (in Word of op een stick) op te slaan. In een eerder bericht hebben jullie kunnen lezen dat ik daar al aan begonnen ben. Had ik toch een soort voorgevoel dat dit kon gaan gebeuren.
Je ziet wel hoe dit gaat aflopen.

Een groot deel van 2010 van de blog gehaald. Ik dacht dat ik daarmee het probleem opgelost had. Helaas. De foto's die ik wilde plaatsen werden wederom geweigerd. Waarschijnlijk dat de problemen pas dit weekend opgelost kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten