vrijdag 16 november 2012

Opslaan in Word

Op de blog staan inmiddels vele foto's en berichten. Ik weet dat het heel lang bewaard blijft, maar toch ben ik bang dat ik alles na verloop van tijd kwijt ben. Dat zou wel erg jammer zijn. Ik zie het namelijk ook als een soort van dagboek. Ga je op internet kijken dan zijn er verschillende mogelijkheden om je blog te bewaren. Je kunt er o.a. ook een album van maken. Gezien de hoeveelheid lijkt me dat een kostbaar verhaal worden.
Ik ben nu bezig om alles per maand in Word op te slaan. Van daaruit zet ik het op een stick. Branden zou ook kunnen, maar ik wil eerst nog wat kleine wijzigingen aanbrengen.
Op bovenstaande foto zijn alle berichten van oktober 2012 te zien. Maar liefst 38 A4-tjes.
Een aardige klus, maar op een regendag als vandaag goed te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten