donderdag 10 januari 2013

Kleine impressie van 31 december

Toen ik nog helemaal alleen was op dit plekje moest ik blijven zitten om ervoor te waken dat niet iemand anders er zou gaan zitten. Na verloop van tijd kwamen K en C en kon ik de omgeving een beetje gaan verkennen met mijn camera.
De mensen zaten werkelijk overal. Vanaf deze hoek had je een schitterende kijk op de brug.
Dit stelletje had een plekje voor zich alleen. Ze zaten wel mooi in de schaduw, maar nog vele uren op deze rotswand leek me niet erg comfortabel. Even een oogje dichtdoen was er denk ik niet bij. Kijk ook even hoe deze boom tegen en in de rots is gegroeid.
Van hieruit kon ik zien dat er links van ons plekje ook nog een heleboel mensen zaten. Op de achtergrond zie je Luna Park.
Tijdens mijn wandeling deze foto ook nog even kunnen nemen. Dit is zeker een mooie plek om later dit jaar nog een keer naartoe te gaan en meer tijd te nemen voor het maken van foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten