vrijdag 15 februari 2013

Al die bloeiende planten

Het is nog een beetje vroeg om er nu al over te beginnen, maar een van de dingen die ik straks zeker ga missen zijn al die bloeiende struiken en bomen. Om de paar weken staat er wel weer wat anders in bloei. Waar ik me wel over verbaas is het feit dat ik zo weinig vlinders zie. Heel af en toe een kleine witte, een enkele zwarte gezien en een wat fel gekleurde.
De eerste vier foto's zijn nog in Cairns genomen. Die prachtige roze tint.
De foto hieronder is vanuit de rijdende trein genomen. Overal zag je deze fel rode plukken in het landschap.
Vlakbij het hotel stonden ook een paar van die bomen. Daar heb ik deze close-up kunnen maken.
En vlakbij, in het park staat deze rood bloeiende boom. De felle kleur komt op onderstaande foto niet helemaal goed tot uiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten