woensdag 13 februari 2013

De poetsploeg

Regelmatig liggen er kaartjes in de brievenbus van mensen die wel langs willen komen om je huis te doen. Ik heb het nu niet nodig, maar ik zou het ook niet willen. Regelmatig zie ik ze uit de auto stappen met hun hele hebben en houden. Emmers, vegers, doekjes, schoonmaakspullen en een stofzuiger. Ze nemen dus alles zelf mee naar de adressen die ze doen. Overal gebruiken ze dezelfde emmers, dezelfde vegers, dezelfde stofzuiger en volgens mij ook dezelfde doekjes. Ik vind dat niet zo'n fris idee.
Vanmorgen, toen ik Floor uitliet, heb ik dit echtpaar een beetje stiekem op de foto gezet met mijn telefoon. Moest behoorlijk inzoomen vandaar het niet zo'n scherpe foto is.
Toen ik terug liep werd er net een ander schoonmaakploegje uit de auto gezet. Vier jongeren, met alle spullen gingen net een huis in. Een wat oude dame bleef in de auto zitten. Ik ben erg benieuwd wat deze jongeren verdienen. Heb er niet zo'n goed gevoel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten