dinsdag 12 februari 2013

Mijn bijna dagelijks route

Op een zaterdagmiddag had ik de camara bij me. We waren even naar het winkelcemtrum geweest om foto's te nemen van de 'Chinese slang' (zie bericht Chinees nieuwjaar). Op de weg terug naar huis een paar foto genomen om de kijker een kleine indruk te geven van de route die ik bijna dagelijks loop.
Dit is altijd een lastig punt voor voetgangers. De meeste automobilisten houden geen rekening met overstekende voetgangers.
De trottoirs zijn breed genoeg zo te zien. Al moet je wel af en toe oppassen voor fietsers. Deze maken in de meeste gevallen ook gebruik van het trottoir omdat de weg voor hen niet veilig is.
Wat misschien ook opvalt zijn de vele bomen. Ik loop bijna het hele stuk in de schaduw. Bij een beginnende regenbui ook handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten