donderdag 28 februari 2013

Two Creek Track

Donderdagmorgen een mooie wandeling gemaakt langs de Middle Harbour. We hebben al wel vaker een deel van deze route gelopen, maar nog nooit zover gekomen.
In het begin van de route heb je nog vrij veel hinder van het verkeerslawaai. Na een paar minuten hoor je het al niet meer en kun je genieten van prachtige vergezichten. We waren verbaasd hoe groen alles was. De afgelopen periode is namelijk wel erg warm geweest.
Ik heb nog wel veel meer foto genomen, maar ik bewaar wat voor later. En ik wil eerste nog even naar de bibliotheek (waar ik inmiddels lid van ben geworden) voor een boekje over planten. Tijdens deze tocht zag ik een weer een schitterende struik. Alvorens deze foto te plaatsen wil ik eerst wat meer informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten